Nytt tema!

Bara för att jag har lagt till en massa sidor med utmaningar på min kära blogg blev jag tidigare idag tvingad att byta tema på den. Jag gillade verkligen det förra temat, men när menyerna blev tvåradiga hängde inte bakgrunden riktigt med. Det såg jättelöjligt ut. Men nu har jag bytt tema och nu får allt plats på en rad och det ser supersnyggt ut.

Jag har suttit hela dagen med att leta i kodningen för temat för att ändra allt som visades på engelska så att det skulle visas på svenska istället och det var ingen lätt uppgift. Förhoppningsvis har jag ändrat allt som jag ska, men vi får väl se om det smyger sig in något engelskt ord någonstans. Om ni skulle stöta på något så skriv gärna en kommentar om det så att jag kan försöka åtgärda problemet.

Nu ska jag se om jag inte kan få gjort något annat som lite jobb kanske.

På återseende! 🙂

Kommentera

