Ännu en läsutmaning

Jag har några gånger under de senaste dagarna stött på en utmaning i olika bokbloggar som innebär att man ska försöka få läst böckerna man har i bokhyllan innan man köper nya. Nu har jag antagit den här utmaningen, Återta bokhyllan! och jag har skrivit upp alla böckerna på en lista det blev hela 222 böcker. Helt otroligt att man har samlat på sig så många och ändå inte läst dem än! Det är verkligen på tiden att det blir gjort. Jag märkte när jag skrev listan att några av böckerna kan räknas i in Klassiker också så det är ju bra. =)

Jag insåg för en liten stund sen att det här mer och mer börjar likna en bokblogg åtminstone om ser på inläggen från i år. Vi får väl se vad som händer framöver. Men jag börjar definitivt få tillbaka min läslust som har försvunnit en del under pluggåren då man inte själv fick välja vad man skulle läsa utan var tvungen att läsa all kurslitteratur istället.

Nu är det dags att krypa i säng för jag har massor av jobb imorgon och så ska jag prova på Box!

På återseende!

Kommentera

