Betygssättning på böcker

Nu ska jag bara komma på hur jag vill betygssätta böckerna jag läser sen kan jag börja på allvar med att recensera de Harry Potter-böcker som jag har läst. De kommer jag ju ihåg handlingen i eftersom jag har läst dem flera gånger och sett filmerna.

Så här långt har jag kommit angående tankarna kring betygssättningen. Det ska vara en skala från 0-5, där 0 är sämst och 5 är bäst. Men jag vet inte hur jag vill att de ska se ut. Jag kanske ska be min man installera Photoshop på min dator så att jag kan leka fram något där. Vi får se hur det blir.

På återseende!

2 thoughts on “Betygssättning på böcker”

    1. Jag såg någon på någon bokblogg som hade smileys eller något liknande som betyg. Men jag funderar på att ha bilder av något slag, men jag måste installera Photoshop först för att leka ihop något. =)

Kommentera

