Fandomvisitkort

 

Så här löjliga visitkort kan man få om man gör testet på Fandom.net. Testet liksom visitkortet är på engelska. Jag har inte koll på så jättemånga av ”kategorierna” bara Harry Potter, Lord of the Rings, Star Wars(ytterst lite), Dr. Who (ytterst lite) och Star Trek (ytterst lite).


Harry Potter själv tillhör Gryffindor, så det var ju kul.


Att vara människa i ”Lord of the Rings” känns väl inte så speciellt, men jag kom precis på att Aragon var människa så det är kanske inte så dumt.


En bounty hunter i ”Star Wars”.


Det här är en Dalek i den senaste ”Dr. Who”-serien  som har visats på TV.


Det här är en vulcan i ”Star Trek. Dr Spook var tydligen en sådan. Jag blandade ihop vulcan  med klingon av misstag.

Resten av kategorierna säger mig inte så mycket för tillfället. Men jag har tänkt att jag någon gång ska läsa åtminstone fem av serierna som står med. Så jag får väl veta mer om dem då.

Nu måste jag jobba.

På återseende!

Kommentera

