Nytt utseende igen

Ursäkta röran, men jag har ändrat om en hel del.

För några dagar sen stod det så fint i administrationspanelen att jag skulle uppdatera mitt tema. Glad i hågen så klickade jag så att jag gjorde det. Problemet var bara att för det första så försvann ju såklart mina ändringar i html-koden så det jag hade översatt till svenska var nu tillbaka på engelska. Dessutom så tyckte sidopanelen i vissa lägen att det var roligt att lägga sig nedanför själva blogginlägget så det såg jättedumt ut. Därför har jag de senaste två dagarna letat som en tok efter ett tema som jag gillar, har de funktioner jag vill ha och ser bra ut.

Det ni ser framför er är det bästa alternativet jag har lyckats hitta som fungerar som det ska och där man kan göra de ändringar jag vill kunna göra.

Nu hoppas jag att detta blir bra och hädanefter ska jag inte vara så snabb med att trycka ”ja” för att uppdatera utan jag ska ta reda på vad som ska uppdateras och göra backup på det gamla först.

Det jag har kvar att göra nu är att komma på en bra betygssättning på böcker och självklart läsa böcker. Jag har inte mycket kvar innan jag kan skriva min första riktiga recension och då är det bra om jag vet hur jag ska betygsätta boken. Först ut tror jag med största sannorlikhet blir ”Monster” av Micael Dahlén. Jag har runt 20 sidor kvar att läsa av den.

På återseende!

Kommentera

