Köpstoppet fallerade lite igår

Jag hade ju i min utmaning Återta bokhyllan! bestämt mig för att ha köpstopp på böcker från och med 9:e januari i år (2011). Det fallerade lite igår när jag såg att The Book Depository skulle ha ett nytt erbjudande per timma i ett dygn. Den avslutas idag kl. 12.00 (tror jag om jag räknat rätt vad gäller tidszonerna).

Igår kväll efter träningen såg jag att de hade en intressant bok för lite mer än 20 kr och jag kunde inte motstå ett så bra erbjudande så jag köpte den. Vi får väl se om jag kan hålla mig ifrån att handla mer, men det kliar verkligen i fingrarna …

Förhoppningsvis så ska jag inte göra fler snedsteg från mitt köpstopp, men skulle jag göra det måste det vara exeptionellt bra erbjudanden som gäller (som det igår).

Nu väntar jag ivrigt på att boken ska dimpa ner i brevlådan någon gång nästa vecka. =)

På återseende!

Kommentera

