Snart klar med ”Fruset ögonblick”

Jag har lite mer än 50 sidor kvar i ”Fruset ögonblick” nu. Jag räknar med att den ska vara utläst den här veckan, annars är det ju något som är fel. Förhoppningsvis blir jag kanske till och med klar med den idag eller imorgon. =)

Förresten har jag sagt det att jag när jag hade tre böcker på gång konstaterade att det antalet var för mycket för mig åtminstone. Jag tycker inte det var svårt att välja vilken bok man skulle fortsätta med och emellanåt var det jobbigt att försöka komma på vad som hänt tidigare i just den boken jag läste just den stunden. Jag har kommit fram till att jag som mest ska ha två böcker på gång samtidigt annars blir jag lite för schizofren. =) Det allra bästa är om det är två helt olika format också för då är det lättare att hålla isär dem.

Jag fick ju läst en del igår efter spinningen för jag kunde inte sitta vid datorn eftersom det flimrade framför ögonen. =( Det gick dock utmärkt att läsa. =)

Kommentera

