I min brevlåda (1)

Då ska vi se. Nu är det nog dags att börja med inläggen ”I min brevlåda (x)”.

I måndags fick jag ett mejl som sade att jag var en av vinnarna i Leopard förlagets Facebook-tävling. Jag vann ett exemplar av boken ”Den odödliga Henrietta Lacks” av Rebecca Skloot. Det damp ner ett papper i onsdags som sade att jag hade ett paket att hämta på posten och det var den här fina boken:

Den odödliga Henrietta Lacks

Den ska bli intressant att läsa. 🙂

I torsdags med posten kom även en av böckerna från The Book Depository som jag köpte under deras 24 timmar med olika erbjudanden.

Blood Sinister

Det var ”Blood Sinister” av Celia Rees. (Den är på engelska) Den handlar som så många andra böcker nuförtiden om vampyrer, men jag tyckte att den verkade intressant (annars hade jag ju inte köpt den).

Nu väntar jag ivrigt på den andra boken som jag beställde under ”specialtimmarna” ”Moab”-nånting av Stephen Fry. den verkade rolig och intressant.

Kommentera

