Bokrea 2012

Nu har jag bestämt mig för att verkligen inte handla mer på bokrean i år. Jag har gjort en del förhandsbokningar och det börjar snart skena iväg för mycket så nu får det vara stopp. Men de böcker jag har beställt var det otroligt bra pris på.

Här är mina köp (förhandsbeställningar) på bokrean 2012:

  • ”The Little Prince” av Antoine de Saint-Exupery (Bokus 26 kr)
  • ”Woman in White” av Wilkie Collins (Bokus 19 kr)
  • Sookie Stackhouse Set med 8 böcker av Charlaine Harris (Bokus 19 kr)
  • ”Cirkeln” av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren (Var inte på rea, men för att få fri frakt på Bokus behövde man komma upp i en viss summa och jag har länge velat läsa den här)
  • ”Ondvinter” av Anders Björkelid (Adlibris 19 kr)
  • ”Här ligger jag och blöder” av Jenny Jägerfeld (Adlibris 43 kr)
  • ”Street Pilosopher” av Matthew Plampin (Adlibris 20 kr)
  • ”Ju fortare jag går, desto mindre är jag” av Kjersti Annesdatter Skomsvold (Adlibris 45 kr)
  • ”Konsten att tala med en änkling” av Jonathan Tropper (Adlibris 45 kr)
  • ”Fallen” av Lauren Kate (CDON 49 kr)
  • ”Torment” av Lauren Kate (CDON 49 kr)
  • ”Twilight” (White Cover) av Stephenie Meyer (CDON 49 kr)
  • ”New Moon” (White Cover) av Stephenie Meyer (CDON 49 kr)
  • ”Eclipse” (White Cover) av Stephenie Meyer (CDON 49 kr)
  • ”Breaking Dawn” (White Cover) av Stephenie Meyer (CDON 49 kr)

(Trodde aldrig jag skulle känna för att läsa Twilight-serien, men nu gör jag det.)

Jag måste verkligen läsa en massa nu för jag tror inte att jag får plats med de här böckerna i bokhyllorna som det är nu. Men det är otroligt svårt att motstå bra erbjudanden.

Kommentera

