Vi Läser

Idag åkte jag in och mötte min man i Göteborg för lite shopping.

Medan han väntade på att min buss skulle komma in köpte han mitt första nummer av Vi Läser. Jag bad honom göra det eftersom han ändå väntade.

wpid-20120213_183224.jpg

 

Han är nämligen i Mölndal i några dagar.

När jag kom in gick vi till Tehuset och fyllde på våra teer. Sen tittade vi lite snabbt i Saluhallen och kom därifrån med en ost.

Luncha gjorde vi på Sense. De hade en jättegod sopp- och salladsbaren. Efter det åkte vi bort till Kryddhuset i Olskroken före vi hade en Let’s deal-kod att handla upp där.

Så jag kom hem med lite smått och gott efter turen till Göteborg.

Nu ska jag äta för att sedan jobba lite.

2 thoughts on “Vi Läser”

    1. Den är faktiskt ganska bra. Funderar på att prenumenera på den, men jag har inte läst ut hela ännu. Det kan ju vara bra att ha läst ett helt nummer innan jag bestämmer mig. =)

Kommentera

