I min brevlåda (3)

Då var det dags för tredje delen av ”I min brevlåda”. Ursäkta att det dröjde till idag med det här inlägget. I fredags skrev jag att det skulle komma som i fredags eller igår, men jag var lite för trött för att orka skriva det och dessutom så läste jag klart ”Ön” istället. 🙂

Den här veckan var det beställningarna från bokrean som började trilla in.

 

Från CDON kom:

Twilight-serien del 1-4
Twilight-serien del 1-4
Fallen-serien del 1-2
Fallen-serien del 1-2

 

Från Bokus kom:

Sookie Stackhouse 1-8
Sookie Stackhouse 1-8

”Cirkeln” var inte en reabok, men den följde med för att jag gärna vill läsa den och det krävdes en viss summa för att få fri frakt. Förutom den så är det ”The Woman in White av Wilkie Collins och ”The Little Prince” av Antoine de Saint-Exupéry som finns på den nedersta bilden.

 

Från Adlibris kom:

”Konsten att tala med en änkling” av Jonathan Tropper, ”Ju fortare jag går, desto mindre är jag” av Kjersti Annesdatter Skomsvold och ”The Street Philosopher” av Matthew Plampin.

Jag väntar fortfarande på ett paket från Adlibris med förhandsbeställda böcker. Förhoppningsvis kommer det nästa vecka. Sen har jag även beställt ”The Short Life of Bree Tanner” för att göra Twilight-serien fullständig. Dessutom har jag beställt lite julklappar också. De paketen har inte kommit än heller, men jag lade de sistnämnda beställningarna i veckan så de bör ju komma nästa eller nästnästa vecka. 🙂

2 thoughts on “I min brevlåda (3)”

  1. Visst är det härligt att få paket, särskilt när de innehåller böcker! Jag skötte mitt reafyndande genom nätbokhandeln i år, funkade fantastiskt bra 🙂

    1. Ja, det är så smidigt att handla på nätet. Det är ytterst sällan jag handlar i en fysik bokhandel. Tyvärr har de ju blivit så dyra i jämförelse till nätbokhandlarna.

Kommentera

