I min brevlåda (4)

Idag kom så den andra leveransen från Adlibris med mina förbeställda böcker från bokrean.

De här två böckerna anlände: ”Ondvinter” av Anders Björkelid och ”Här ligger jag och blöder” av Jenny Jägerfeld. Ser verkligen framemot att läsa dem. 🙂

Det här var sista leveransen som jag kommer att visa av mina inköp från bokrean. Nästa paket som kommer innehåller bara julklappar och det är ju dumt att visa upp dem före folk har fått dem. Jag har ju även beställt en bok som hör till Twilight-serien, men den var inte med i bokrean så det var bara en vanlig beställning för att göra serien komplett.

Kommentera

