I min brevlåda (5)

I veckan kom det fler bokpaket.

Två från Adlibris ett med julklappar som jag handlade på bokrean (vill inte visa dem, det är dumt att avslöja vad folk ska få) och ett med en liten mellandel i Twilight-serien:

The Short Second Life of Bree Tanner (Twilight, #3,5#)
The Short Second Life of Bree Tanner (Twilight, #3,5#)

”The Short Second Life of Bree Tanner” är del 3,5 i Twilight-serien av Stephenie Meyer.

Dessutom fick jag böckerna jag vann i utlottningen som Nellons bokblogg hade för några veckor sedan.

Det var ”Frost” av Maggie Stiefvater, vilket är första delen i serien Mercy Falls vargar, och ”The Forest of Hands & Teeth” av Carrie Ryan. Det ska bli jättekul att läsa dem.

Jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen, men jag har haft en hel del jobb att göra. Förhoppningsvis blir det bättring framöver. 🙂

Kommentera

