Det blir inte alltid som man tänkt sig

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Jag hade ju planerat att jag skulle ha läst klart boken i helgen.

Vampire Diaries: The Return - Shadow Souls
Vampire Diaries: The Return – Shadow Souls

Men så blev det inte. Nu har jag cirka 100 sidor kvar. Det vore ju konstigt om jag inte blev klar med den den här veckan, trots att den är lite tråkig. Men nu är det nog snart dags för upplösningen i den här delen innan det kommer en cliffhanger för nästa.

I stället var jag social med min älskade make. Vi spelade ”Borderlands” på PS3 både i lördags- och söndagskväll.

Borderlands
Borderlands

Det var kul. Vi har spelat igenom spelet en gång tidigare, men i och med att de ska släppa nummer två till hösten tänkte vi att det vore kul att friska upp minnet.

Kommentera

