I min brevlåda (7)

Den här veckan dök det upp två bokpaket. Ett fick jag hämta på vårt Schenker-ställe och ett damp ner i brevlådan.

Det som kom till Schenker var från Adlibris. Det var boken jag impulsbeställde i helgen som sista bok från årets bokrea.

Hungerspelen: Trilogin

Boken var ”Hungerspelen: Trilogin” av Suzanne Collins. Det är alltså alla tre böckerna i en bok. Det ska bli superspännande att läsa den.

Jag hade tänkt börja med den direkt när den kom, men i tisdags var det dags igen för en ny bok för Booked. Jag var så snabb att boka mig på den att mejlet inte ens hade kommit ännu. Jag loggade nämligen in på sidan redan på förmiddagen för att se hur det såg ut och då kunde man boka en bok. Så jag gjorde det. I och med att jag var så snabb så fick jag också boken. Den anlände i min kära brevlåda idag.

Inunder
Inunder

Boken heter ”Inunder” och är skriven av Ann-Marie Tung Hermelin. Visst är omslaget fint? Det tycker åtminstone jag. Nu ska jag bara läsa klart ”Den skräckfyllda skolan”, sen är det ”Inunder” som gäller.

Tack Booked för en vacker bok att titta på, åtminstone. Jag hoppas att den är bra att läsa också. 🙂

Kommentera

