I väntan på nästa Booked-bok

I väntan på nästa Booked-bok som jag i måndags (igår) lyckades få så tänkte jag att det vore bra om boken jag läser är kort så att jag snabbt kan börja med boken när den kommer. Därför har jag nu mot mina principer, att åtminstone läsa en ”gammal” bok innan jag läser en ”ny” igen, valt att läsa en bok som jag köpte på årets bokrea.

Jag är så sugen på att läsa den och den är ganska kort (140 sidor).

Boken är:

Ju fortare jag går, desto mindre är jag
Ju fortare jag går, desto mindre är jag

 

Förresten nästa Booked-bok är ”Skalpelldansen” av Jenny Milewski. Det är tydligen en skräckis. Det lilla jag har läst om den så verkar den bra. 🙂

Kommentera

