I min brevlåda (10)

I min brevlåda idag, eller snarare i min hand (paketet gick inte ner i brevlåda så brevbäraren ringde på), fick jag nästa Booked-bok!

Skalpelldansen
Skalpelldansen

Den är skriven av Jenny Milewski. Det medföljde även några papper där det står lite om boken och lite om författaren. Ska bli kul att läsa den men först ska läsa klart boken jag började läsa igår.

Dessutom var jag iväg till posten och hämtade ett annat paket som kom igår. Det var dock inga böcker men minst lika kul att få hem (fick dock betala för den + ett tangentbord).

Contour RollerMouse Pro2
Contour RollerMouse Pro2

Den gamla jag hade började låta lite lustigt emellanåt på rullpinnen. Men maken ville gärna överta den så det får han. Jag behåller dock mitt gamla tangentbord för det jag köpte var inte helt rakt så det kommer inte lika nära som det som syns på bilden. Men maken får ta det nya tangentbordet för hans är har en böj under tangenterna så det passar inte ihop med hans RollerMouse.

En RollerMouse var den bästa investeringen jag har gjort. Den är sanslöst bra och ergonomisk. Sitter man mycket och skriver och klickar med musen vid datorn är den superbt. Jag rekommenderar verkligen folk att skaffa en för att minska påfrestningarna på handlederna. Jag har köpt båda på Dustin.

Kommentera

