I min brevlåda (11)

I måndags kom äntligen boken som jag hittade till riktigt bra pris på Tradera.

De sju böckerna – Berättelsen om Narnia

Det är en samlingsutgåva av alla sju böckerna i Narnia-serien. Böckerna är skrivna av C. S. Lewis. De här böckerna ligger som nummer 33 på listan över klassiker som jag har utmanat mig själv att läsa. Så det var en av orsakerna till köpet. En annan var att den var så mycket billigare än den billigaste nätbokhandeln och den var i nyskick.

Det ska bli spännande att läsa den. Men jag har lite andra böcker som ska läsas först.

3 thoughts on “I min brevlåda (11)”

  1. Hej!
    Min dotter är fem år och älskar Narnia, så jag ville höra om du möjligen säljer ditt exemplar med samlingsvolymen som enligt beskrivningar även innehåller en del illustrationer. Hon önskar sig nämligen böckerna i födelsedagspresent och den tycks vara slut på förlaget… Vore mkt tacksam isf!
    Mvh Malin

      1. Å, synd, men tack ändå. Jag är lite ovan vid bloggar så har tyvärr även mailat dig, men det meddelandet kan du bortse från. 😉 Hör gärna av dig om du ändrar dig eller läser boken före april. Du har inget tips på var man kan hitta begagnade (barn)böcker?

Kommentera

