Uppdatera regelbundet

Överallt där jag har läst och sett tips om hur man ska få en välbesökt blogg så sägs/står det att man ska uppdatera bloggen regelbundet. Jag har märkt att jag verkligen inte är bra på detta. Det har varit ganska dött här den senaste veckan förutom några inlägg om att andra bloggar har tävling.

Jag kan ju informera om att jag läser sista delen av ”Vampire Diaries: The Return” boken heter ”Midnight” och är skriven av L. J. Smith.

Vampire Diaries: The Return - Midnight
Vampire Diaries: The Return – Midnight

Jag har kommit strax förbi hälften och den har hittills varit riktigt bra. Förhoppningsvis håller det hela vägen ut. *håller tummarna*

Jag har äntligen kommit igång med träningen igen efter influensan. Jag går fortfarande på penicillin p.g.a. en hudinfektion i vänster knäveck men den har nu börjat klia så jag tror att den läker bra. I torsdags förra veckan släppte den ju ut en massa gegga. Sen dess har jag knappt känt av den. Så i tisdags gick jag ut hårt och började med ett Beach 2012-pass (45 minuter core + 45 minuter spinning). Det gav mig extrem träningsvärk i rumpan, låren och magen i onsdags och jag känner även av det idag. Men jag tror att jag ökade på träningsvärken en hel del igår för jag provade Body Toning för första gången och det var riktigt kul. Man använder skivstång och hantlar för att träna styrka och det blandades även in armhävningar, situps och rygglyft. När jag ändå var igång och nere på gymmet körde jag ett pass med Zumba också. 🙂 Så det har blivit en del träning i veckan. För att avsluta veckan har jag bokat in ett spinning-pass på söndag.

Idag är en rolig dag. Jag ska till Svenljunga på kalas hos kära vännen Mari. Ser verkligen framemot detta eftersom det var längesen vi träffades.

Kommentera

