I min brevlåda (12)

Idag var jag och hämtade två paket som kommit med Schenker. De innehöll böcker som jag egentligen inte skulle köpa med tanke på mitt köpstopp men de var så billiga när jag hittade dem på Tradera så jag råkade lägga ett bud.

Nalle Puh – Samlade berättelser och verser

Jag köpte ”Nalle Puh – Samlade berättelser och verser” av A. A. Milne. Det är en bok som finns med på min klassikerutmaning. Det var en av orsakerna till att jag köpte den och den var så billig.

Sen har jag även köpt de tre första delarna i ”Iron Fey”-serien.

Jag har läst en del om de här böckerna på olika bokbloggar och tycker att de verkar intressanta. Jag hittade dem till ett utomordentligt bra pris på Tradera så jag kände mig tvungen att slå till. Böckerna heter ”Järnkonungen”, ”Järnprinsessan” och ”Järndrottningen”. De är skrivna av Julie Kagawa och utgivna av Harlequin utav alla förlag.

Nu ska jag bara hitta tid att läsa alla böcker jag äger.

Kommentera

