Vampire Diaries: The Return – Midnight

Vampire Diaries: The Return - Midnight
Vampire Diaries: The Return – Midnight

Titel: Vampire Diaries: The Return – Midnight
Författare: L. J. Smith
Serie: Vampire Diaries #7, The Return #3
Förlag: Hodder Children’s Books
Format: Pocket
Sidantal: 458
Läst på språk: Engelska (originalspråket)
Mitt betyg:
SPOLIERVARNING! Jag kan omedvetet råka avslöja mer än vad som var tänkt. Dessutom avslöjas det en del från de tidigare delarna.

 

Boken börjar med att Damon är människa och vi får följa hans väg tillbaka till vampyr. Dessutom hotas Fell’s Church av undergång. Det ska Bonnie, Meredith, Matt, Damon, Elena, Stefan och mrs Flower försöka stoppa.

 

Min åsikt: Den här delen var riktigt bra hela boken igenom. Det hände saker hela tiden och en hel del saker förklarades. Boken var spännande, sorglig och jag vet inte allt. Den var bra mycket bättre än de andra två delarna av ”The Return”. Jag rekommenderar varmt den här boken. Den har nästan fått mig att fundera över om jag inte ska läsa nästa trilogi också (”The Hunters”) men jag vet inte. Tiden får avgöra om det blir så.

 

Boken kan köpas på Adlibris, Bokia, Bokus och CDON.

Kommentera

