100:e inlägget!

Vad ska man skriva om?

Jag har tydligen lyckats skriva 99 inlägg så här långt sen jag skaffade WordPress. Det här är nummer 100. Kul att jag har haft så mycket att säga.

(Bilden är lånad från bloggen ”In one eye, out the other…” =
Picture borrowed from the blog ‘In one eye, out the other…‘)

Men jag undrar fortfarande vem som faktiskt orkar ta sig tid att läsa min blogg och mina inlägg. Har jag egentligen skrivit något vettigt? Det tog ju lite tid att komma på vad jag faktiskt skulle döpa min kära blogg till och vad jag skulle fokusera på. Det händer fortfarande att jag svävar iväg åt andra håll än litteratur och min vardag.

Nu ska jag plasta in några pocketböcker i kartplast. Jag tycker det är synd att inte skydda böckerna så gott man kan. De kan ju skadas. Så jag har sedan några år tillbaka principen att jag alltid plastar in pocketböcker i kartplast. 🙂

Jag letade faktiskt fram vår symaskin för en liten stund sen och lagade ett par av makens kalsonger och en sådan där blå IKEA-påse som var trasiga. 🙂

Vi får väl se vad dagen bjuder på framöver. Först ut nu är pocketböckerna som ska fixas och senare i eftermiddag/kväll blir det Zumba och (om jag orkar) Box på Corpus Friskvårdscenter. 🙂

Jag hoppas jag kan ta mig lite tid att läsa min bok också. Det är ju ingen idé att sätta sig in i uppsatsen som jag egentligen borde göra för jag ska hämta ett jobb imorgon som ska in på fredag och sen får jag ett nytt på fredag som ska in 2/5 så de går före uppsatsen ändå.

Kommentera

