Vattenmelonen – Bättre än förväntat (så här långt)

 

wpid-20120421_154535.jpg

Sidorna tickar på i ”Vattenmelonen” av Marian Keyes. Den är bra mycket  bättre och roligare än vad jag trodde innan jag började läsa den.

Nu för tiden är jag inte så mycket för chick-lit-böcker. Men den här är över förväntan (än så länge). Det hela kan nog ha att göra med att jag inte hade så höga förväntningar på boken.

Det var verkligen längesen jag köpte den. Jag gissar att det var på någon bokrea i slutet av 90-talet. Sen har den tagit plats i bokhyllan och inte flyttat på sig mer än när jag bytte bostad. Så det är verkligen tiden att jag läser den.

Kommentera

