Just precis nu …

Jag såg att Den var bra hade hittat en enkät hos Hermia says och Ord och inga visor som verkade kul. Så jag tänkte varför inte …

… läser jag: ”Vita tänder” av Zadie Smith och tycker den är lite småtråkig så jag ska hoppa emellan med ”Florens fyra årstider” av Paola Zannoner (= mitt första recensionsex).

… tror jag att jag ska läsa den här boken härnäst: ”Var är Alaska?” av John Green.

… borde jag:fixa ordning min magisteruppsats så att jag kan få ut min examen…

… är jag nyfiken på: ”Var är Alaska?” av John Green efter att ha läst unga vuxnas kommentar om att vissa skolor i USA har strukit den från sin läslista.

… längtar jag efter: sommaren med sol och värme så att man kan sitta på balkongen och läsa. 🙂

Kommentera

