I min brevlåda (v. 21 – 2)

I dag damp det ner hela tre böcker i min kära brevlåda. Det var kul! 🙂

Den första är den jag har väntat på sen i fredags. Den var så fint inpackad.

Mitt andra recensionsex. Det kom från Gilla Böcker. Tack så mycket!

"Sista testamentet"
Sista testamentet

Boken heter ”Sista testamentet” och är skriven av James Frey. Recensionsdag för den är idag men det känns som att det blir svårt att hinna läsa boken och jobba. Så recension kommer senare i veckan (hoppas jag).

De andra två böckerna var från Booked. Jag lyckades både få boken de kom med i fredags och den som man fick mejl om igår. Jag har alltså blivit dubbelbokad. 🙂 Tack, Booked!

Jag räknade dock inte med att boken från igår redan skulle komma med posten idag.

Men här är de:

Turkanarapporten
Turkanarapporten
"Given"
”Given”

”Turkanarapporten” är skriven av Christian Unge och var boken från i fredags. Den ska tydligen handla om en läkare i Afrika.

”Given” av Sam Lipsyte var boken från igår och den minns jag inte vad den skulle handla om faktiskt. Men det ger sig när jag börjar läsa den. 🙂

 

One thought on “I min brevlåda (v. 21 – 2)”

Kommentera

