I min brevlåda (v. 21 – 3) (Vinst)

I min brevlåda igår dök det upp en avi för ett paket som skulle hämtas ut. Så efter träningen gick jag till Hemköp och hämtade ut ett stort kuvert.

Det var bokpaketet som jag vann av Eli läser och skriver. Jag visste inte att det skulle vara så stort.

I det fina kuvertet låg följande spännande saker:

  • ”Jellicoe Road av Melina Marchetta
  • ”Marked” av P.C. Cast och Kirstin Cast
  • ”Betrayed” av P.C. Cast och Kirstin Cast

När jag deltog i tävlingen trodde jag först att att det bara var ”Jellicoe Road” man vann så jag blev glatt överraskad när jag såg att det stod bokpaket när vinnaren var dragen. Jag blev jätteglad att jag fick de två första delarna av House of Night-serien av P.C. och Kirstin Cast också.

  • Grönt te: ”Som hennes kind” (tror jag att det står)
  • Mjölkfri choklad med apelsinsmak (den har jag aldrig provat så det ska bli kul)
  • Hembakade jordnötskakor

Kerstin (Eli) hade varit jättesnäll och mejlat och frågat om jag var allergisk mot något i matväg så hon hade även skrivit med ingredienserna till jordnötskakorna på ett kort (ej med på bild). Det såg bra ut tills jag såg att margarinet tyvärr innehöll fermenterad skummjölk (=laktos). Så jag har inte smakat på kakorna. Men jag kan lugnt meddela att min man tycker att de är jättegoda. 🙂

Chokladen tänkte jag smaka på efter träningen idag eller imorgon. Man ska ju inte äta godis varje dag. 😉

Tack så jättemycket, Kerstin, för paketet! Det ska bli superkul att läsa böckerna, dricka teet och äta choklad och maken gillar ju kakorna så det är lugnt!

(Det är inga problem för mig att inte skriva något om ”Jellicoe Road” före recensionsdagen för jag har runt fyra andra böcker som ska läsas innan jag kan börja med den.)

 

2 thoughts on “I min brevlåda (v. 21 – 3) (Vinst)”

Kommentera

