Ännu fler recensionsex! =)

Jag fick nyss svar från Månpocket (Bonnierförlagen) som jag mejlade i helgen och frågade om recensionsex. De hade två böcker som verkade intressanta. Jag fick veta att jag får en av dem inom kort, gissar jag eftersom recensionsdagen för den är 22 juni.

Den bok som kommer att dyka upp är:

Månpocket - Sommar 2012
Månpocket – Sommar 2012

Alltså ”Bastarden från Istanbul” av Elif Shafak. Vill ni läsa mer om boken så kan ni göra det här.

Jag kommer ju även att få Elifs andra bok att läsa till hösten av 2244. Så det ska bli kul att redan nu få stifta bekantskap med den här turkiska författaren.

Nu kommer jag alltså att få ännu en bok att läsa innan jag kan börja med klassikersommaren och avsluta-serier-utmaningen.Det ska bli spännande att se hur det kommer att gå med utmaningarna…

 

Kommentera

