Sammanfattning av majläsningen 2012

Under majmånad blev det fyra böcker som jag tog mig igenom. Inte så mycket skulle jag vilja påstå men en av dem var så trögläst att det nästan är otroligt att jag tog mig igenom den.

Sammanfattning maj 2012
Sammanfattning maj 2012

Antal böcker: 4 st
Antal sidor: 1 129 st
Antal lästa på svenska: 4 st
Antal recensionsex: 1 st (”Florens fyra årstider” från Laurella & Wallin)
Antal ”Återta bokhyllan!”: 1 st
Bästa boken: ”Brev från en bruten horisont” av Calle Brunell
Sämsta boken: ”Vita tänder” av Zadie Smith

 

Kommentera

