Favicon och ny design!

Nu har jag lekt med bloggen igen som ni kanske ser. Den har bytt utseende. Jag gillar det här temat bättre än det förra för här ligger flikarna under sidhuvudet så de är lättare att se (se röd markering på bilden) Dessutom har det tillkommit genvägar till mina profilsidor på Google+, Goodreads, Twitter, Facebook och sista knappen är om man vill prenumerera på RSS-flödet (se grön markering på bilden).

Sen har jag tagit min bokbetygsbild och satt den som favicon. Det är den lilla figuren ni ser till vänster i adressfältet på webbläsaren.

2 thoughts on “Favicon och ny design!”

  1. Ett litet tips är att ha mer inlägg på startsidan med, det är mycket lättare att bara skrolla och se alla inlägg än att behöva trycka på ”äldre inlägg” varje gång ^^

    Det tycker jag iallafall men du behöver självklart inte lyssna på mig om du inte vill ha det så =)

Kommentera

