Måndagspepp blev fredagspepp…för mig

Jag såg en liten snabb ”enkät” hos Erikas Bokprat igår. Hon hade hittat den hos Boktagen och Lingonhjärta. 🙂

Jag tänkte att den kunde få vara inlägget för dagen för jag vet inte om jag får skrivit så mycket mer på bloggen idag med tanke på att jag har ett stort jobb som ska göras klart och levereras ikväll.

Här är den nu:

Vad läser du just nu?
För tillfället är det bara ”Sista testamentet” av James Frey. Jag har bara ca 40 sidor kvar så en recension bör dyka upp i helgen. 🙂

"Sista testamentet"
Sista testamentet

Vilken bok upptar dina tankar mest nu?
Måste säga att det faktiskt är ”Sista testamentet” för den är så otroligt bra.

Vilken bok ser du framemot mest att läsa just nu?
Turkanarapporten” av Christian Unge som jag har fått av Booked. Jag har läst några twitter om den och den verkar bra.

Turkanarapporten
Turkanarapporten

Vilken utgivning är du mest peppad på just nu?
Tåg till Trieste” av Domnica Radulescu som jag ska få av 2244 till hösten. 🙂

2244 - Hösten 2012
2244 – Hösten 2012

Vilken bok blir ditt nästa köp?
Jag vet inte riktigt. Det lutar starkt åt att det blir någon bok av James Frey.


Kommentera

