I min brevlåda v. 23

Grannen
Grannen (Jacob Colt, #4)

Boken heter ”Grannen” och är skriven av Dag Öhrlund och Dan Buthler. Jag fick denna bok av Massolit förlag för att de för några veckor sen på Twitter skrev att man skulle höra av sig om man ville ha boken. Självklart tackar jag aldrig nej till en bok speciellt inte efter att ha läst lite om handling. Det verkar jättespännande och läskig.

När jag tittade på Goodreads fick jag veta att detta är del fyra i en serie om Jacob Colt. Jag har tyvärr inte läst de tidigare böckerna men jag kanske gör det efter att ha läst den här. 🙂

 

Kommentera

