I min brevlåda v. 24

Jag som har köpstopp lyckades ändå klicka in mig på Bokbörsen i förra veckan och köpa en bok. Idag kom den med posten.

Det susar i säven
Det susar i säven

”Det susar i säven” av Kenneth Grahame. Den ingår i min klassikerlista. Jag har ju köpt Nalle Puh i en liknande utgåva för någon månad sen och jag blev så sugen på den här utgåvan när jag såg den hos några kompisar för någon vecka sen. Så jag letade runt på flera ställen på nätet och till slut hittade jag den på Bokbörsen. Den här utgåvan är nämligen slutsåld på förlaget vilket är synd för den har jättefina bilder. Jag har inte läst den än men jag bläddrade lite i den.

 

Kommentera

