I min brevlåda v. 24 del 2

Idag kom det ett sms som sa att ett paket från Adlibris inte kunder delas ut så jag kunde hämta mitt paket på posten. I paketet låg boken som maken fick en gratiskod till. Dessutom kom det en avi med posten för ett paket som fanns att hämta på posten. Så jag knatade iväg dit när vi ändå var i byn. I paketen hittade jag de här böckerna:

”Ensmma hjärtan och hemlösa hundar” av Lucy Dillon från Adlibris och ”Bastarden från Istanbul” av Elif Shafak från MånPocket (ett recensionsex).

Tack, MånPocket, för boken!

Kommentera

