Till hösten och nu!

Jag mejlade Collings förlag igår för jag såg att de hade skrivit på Facebook:

80 dagar kvar – SNART BÖRJAR ÄVENTYRET!

De hade även lagt upp en bild där man kunde skymta en bok. Så jag tittade in på deras hemsida och såg att de snart ger ut första boken i en serie om S/Y Avalon.

Boken heter ”Doktor Kessners hemlighet” och är skriven av Adam Hansson.

Doktor Kessners hemlighet

Jag mejlade förlaget och frågade om jag kunde få ett recensionsex av dem och de svarade snabbt att det kunde jag gärna få. Så till hösten får jag den här att läsa som e-bok.

De frågade om jag bara läste och recenserade ungdomsböcker och mitt svar var självklart att jag läser och recenserar allt möjligt. Så jag fick även Adam Hanssons novell ”Alter ego” som e-bok. Länken till den dök upp i brevlådan (mejlens inkorg) idag.

Alter ego
Alter ego

Ska blir kul att få läsa den och boken senare.

Tack, Collings Förlag!

 

Kommentera

