Tematrio – Sommarens läsplaner (2012)

Lyrans tematrio den här veckan ställer följande fråga:

Vad planerar du att läsa i sommar, berätta om tre planer (för visst har du väl det?)!

1. Jag planerar att läsa ”Turkanarapporten” och Given som jag har fått av Booked, ”Grannen” som jag har fått av Massolit Förlag, ”Bastarden från Istanbul” som jag fått av MånPocket och ”Alter ego” som jag fått av Collings Förlag.

2. Efter det tänkte jag läsa ”Svindlande höjder” och ”A Tale of Two cities” för Lyrans klassikersommar.

3. Sist tänkte jag försöka klämma in någon av böckerna som står på tur i Nellys avlsuta-serier-utmaning.

 

Kommentera

