Semester?

Som det ser ut nu så jobbar jag imorgon sen tar jag några dagar/veckors semester. Under semestern räknar jag med att läsa en hel del.

Bastarden från Istanbul
Bastarden från Istanbul
Alter ego
Alter ego
Grannen
Grannen (Jacob Colt, #4)
"Given"
”Given”

Det var ett urval av böckerna som ska läsas.

Jag ska försöka få ordning på företagets hemsida vilket även medför att jag först ska göra en logga till företaget. Sen får jag se hur länge jag känner för att vara ”ledig”. Semestertider är ju ett ypperligt tillfälle att få jobb för alla andra har ju semester. 😉

Kommentera

