Singering: Att gå eller inte gå?

Imorse såg jag via att Glory Box (Sara Bergmark Elfgren) på sin blogg skrev att hon och Mats Strandberg ska singera i Göteborg. Det gjorde de idag och ska göra även imorgon. Imorgon är det på Science Fiction-bokhandeln i Göteborg som gäller. Man fick ta med böcker man redan har köpt. 🙂

Grejen är den att jag och maken ska in till Göteborg imorgon. Mitt stora dilemma är om jag ska försöka gå på signeringen eller om det kommer att vara så svinigt mycket folk att det inte är någon idé.

Vad tror ni? Ska jag gå eller inte? Är det någon mer som ska dit?

 

Cirkeln (Engelsfors, #1)

Den enda av deras böcker som jag äger är ”Cirkeln” och jag har inte ens haft tid att läsa den än.

 

Kommentera

