Alter Ego av Adam Hansson

Alter ego
Alter ego

Titel: Alter ego
Författare: Adam Hansson
Förlag: Collings Förlag
Recensionsex: Ja, från förlaget.
Format: E-bok
Sidantal: 23
Läst på språk: Svenska (originalspråket)
Mitt betyg:
Finns att köpa på: Adlibris (fysisk bok och e-bok), Bokus (fysisk bok och e-bok), CDON (endast e-bok) och Bokia (fysisk bok och e-bok)
Det är en novell som handlar om Daniel Sjöberg. Han är Art Director på reklambyrån K.R.U.T. men tvingas sluta och ta ett nytt jobb.

 

Min åsikt: Den var lättläst. Det är ju en novell så det brukar ju inte hända en massa som i en roman. Men den var bra och jag tyckte nästan synd om Daniel till slut. Den är perfekt som matsällskap om man är själv. Jag gillade vändningarna i den och att man inte riktigt visste vad som skulle hända.

Jag läste den på min läsplatta och det var superbra!

Jag rekommenderar den om man vill ha något lättsmält  att läsa.

 

Tack, Collings Förlag, för en skön läsning!

Kommentera

