Min dag så här långt i bilder

Jag har suttit och läst på balkongen idag.

Turkanarapporten
Turkanarapporten
Min nacke 20/6
Min solbrända nacke 20/6
Jag började i del 2 av Turkanarapporten

Efter träningen hämtade jag ut mitt Adlibrispaket.

Min Letto
Min Letto
Mitt vinröda Letto-fodral
Mitt vinröda Letto-fodral
Letton i fodralet
Letton i fodralet

 

Jag ska fixa lite mat, äta och läsa resten av kvällen. Jag vill försöka bli klar med ”Turkanarapporten” senast imorgon.

Till maten kanske jag läser ”Alter ego” på min fina Letto. Det är enklare än att försöka hålla pocketboken öppen. 🙂

 

Kommentera

