Dagens bokköp (dumt gjort, jag vet)

Idag bar det av till Ullared och Gekås med mina föräldrar. Det blev mycket handlat inne på själva Gekås och lite utanför.

Jag var så stolt över mig själv att jag lyckades titta igenom bokavdelningen på Gekås och Bok-Olle utan att handla någon bok.

Problemet var att tydligen så säljer de lite böcker även inne på Retro House som annars mest har filmer och tv-spel. Dum som jag var tittade igenom titlarna de hade och råkade handla en som jag vet står med på min klassikerlista, nämligen:

Flyga drake
Flyga drake

”Flyga drake” av Khaled Hosseini.

 

På tal om ingenting så har jag laddat ner Instagram till mobilen och skaffat ett konto där (mitt användarnamn är knasentjej, för den som vill följa mig). Så nu kommer bilderna på bloggen att piffas upp med lite instagramfilter då och då. Bilden ovan har till exempel piffats upp. 🙂

Kommentera

