Förhoppningar inför morgondagen (läs idag)

Jag hoppas på att komma hit i ”Given” av Sam Lipsyte imorgon (läs idag, klockan har passerat midnatt).

wpid-IMG_20120627_000744.jpg

 

Dessutom hoppas jag att jag kommer iväg på träning för jag har inte tränat sen i torsdags. Jag har känt mig lite småkrasslig så träningen har legat på is. Men nu verkar jag bättre.

Jag hoppas att jag kan bestämma vilken bok jag ska läsa härnäst. Valet står mellan ”Grannen”, ”Bastarden från Istanbul” och ”Miljökapitalisterna”.

Vi får väl se imorgon …

Kommentera

