Lysande idé?

Igår kväll när jag skulle lägga mig kom jag på att det kunde vara bra att ha en bok att läsa på toa. Det är bra om den har korta kapitel alternativt består av flera korta berättelser eller korta texter. Jag hittade den perfekta boken i bokhyllan.

Språkbitar
Språkbitar

”Språkbitar” redigerad, sammanställd av Jane Nystedt består av olika texter om språk. Texterna är runt 2 sidor långa så det är perfekt för ett toabesök. Man kan ju läsa flera om man vill. 😉

Det här är alltså min toabok för ett tag framöver. 🙂

 

Kommentera

