I brist på tid får detta duga för dagen

Idag har jag gjort en massa och har därför inte haft så mycket tid för bloggen. Men för att klämma in ett inlägg idag så kan jag komma med ett ”hett” tips 😉 på gott att dricka under tiden man läser.

Kusmite Prins Vladimir
Kusmite Prins Vladimir

Det här Kusmiteet är jättegott. Det heter Prince Vladimir (=Prins Vladimir) och innehåller smaker av citrusfrukter, vanilj och kryddor. Jag gillar det jättemycket och kan ”varmt” 😉 rekommendera det till den som älskar te. När jag sätter mig för att läsa en längre stund (och när jag ska jobba) gör jag gärna en kanna te och då är det här teet en favorit. 🙂

 

Kommentera

