Bokbloggsjerka 6-9 juni 2012

I veckans bokbloggsjerka ställer Annika följande fråga:

Vilket bokformat föredrar du?

 

Det är en intressant fråga. Jag måste nog säga att det beror på var jag sitter och läser.

Till exempel om jag ska äta lunch eller så samtidigt så föredrar jag en e-bok på min Letto för det är så jobbigt att hålla uppe en fysisk bok och använda bestick samtidigt.

Sitter jag i soffan eller i något annat skönt alternativt ligger i sängen så spelar det inte så stor roll vilket format det är på boken. Det viktigaste är att den är bra. Det enda som kanske skulle ge pocketboken en liten fördel i mina ögon är att den är lite smidigare och inte riktigt lika tung som en inbunden bok.

2 thoughts on “Bokbloggsjerka 6-9 juni 2012”

Kommentera

