Ny läsning

Nya kontakter
Nya kontakter

Jag tänkte att jag skulle läsa ”Nya kontakter” av Sophie Kinsella. Jag har fått den som recensionsex av Damm förlag. Jag har tidigare läst första boken i Shopoholic-serien av Kinsella. Men den var på engelska så det ska bli kul att läsa en bok av henne på svenska också. 🙂

Jag har läst lite av vad andra har skrivit om boken och det verkar vara spridda skurar. En del gillar boken andra inte. Jag hoppas att jag tillhör den första gruppen. Det ska bli kul med lite lättsam chick-lit igen efter den ganska seriösa boken”Bastarden från Istanbul”.

 

Kommentera

