Första av två rosa böcker

Boken jag tänkte påbörja senare ikväll alternativt imorgon bitti är följande:

Hello Kitty måste dö
Hello Kitty måste dö

Det är ett recensionsex jag har fått av Ponto Pocket. Det är en otroligt rosa bok. Jag brukar itne gilla den färgen så mycket. Tror jag fick för mycket av den när jag var liten så nu flyr jag oftast färgen så fort jag ser den. Men om slaget på den här boken såg kul ut. Dessutom är sidkanterna helsvarta. 🙂

Jag läste om boken på Ponto Pockets hemsida och tyckte att den kunde vara intressant. Dessutom har jag läst en del om den hos andra bokbloggare som verkar gilla den. Det ska tydligen vara en del svart humor i den. Sådant kan vara lite kul som omväxling tänkte jag. Så nu ska jag snart kasta mig över den. Förhoppningsvis går den ganska fort att läsa eftersom den bara är 239 sidor lång så det bör dyka upp en recension på den i slutet av nästa vecka (förutsatt att jag inte drunknar i jobben jag har). 🙂

 

One thought on “Första av två rosa böcker”

Kommentera

