I min brevlåda v. 32 (2012)

Den här veckan (hittills) har det kommit bokpost två dagar, i måndags och idag (onsdag).

I måndags kom ”Fallvatten” av Mikael Niemi som är ett recensionsex från Piratförlaget. Tack!

Fallvatten

 

Idag kom ett recensioinsex från Laurella & Wallin som jag frågade om i måndags då de lade upp sitt pressmeddelande om boken på Facebook. Boken heter ”Neapel – skönheten och döden” och är skriven av Elisabeth Olin med förord av Roberto Saviano. Tack!

Neapel – skönheten och döden

Jag har ju läst ”Florens fyra årstider” av Paola Zannoner som också getts ut av Laurella & Wallin och den gillade jag.

Så de kommande veckorna blir det mycket läsande för min del. 🙂

 

Kommentera

