En tripp till Italien igen

Då bär det av till Italien än en gång. Den här gången är det Neapel som gäller. Boken jag ska börja läsa är:

Neapel – skönheten och döden

Den är skriven av Elisabeth Olin och förordet i den är skriven av Roberto Saviano. Jag har inte läst något av någon av dem tidigare. Det ska bli kul att kasta sig in i det här recensionsexet från Laurella & Wallin förlag. Jag gillade ju ”Florens fyra årstider” som jag fick av dem tidigare i år. Dock är det inte samma författare men jag räknar med att det blir en kul upplevelse även den här gången.

Kommentera

