Ett oväntat recensionsex

Rosor, min kära, bara rosor

Då ska jag ta mig an det oväntade recensionsexet jag fick av Piratförlaget i fredags. Det är ”Rosor, min kära, bara rosor” av Mark Levengood. Jag har läst två böcker av honom tidigare; ”Gamla tanter lägger inte ägg” och ”Gud som haver barnen kär har du någon ull”. De var småroliga böcker om barns tankar om världen. Jag har inga direkta förväntningar på den här men jag hoppas på kul läsning.

Jag tyckte bara att det var passande att boken är röd med tanke på att titeln har med ordet rosor. Rosor är ju oftast röda. 😉

Ursäkta att det här ”inför-läsning”sinlägget blir så tråkigt. Men någon gång får det ju bli det. 🙂

One thought on “Ett oväntat recensionsex”

  1. Jag tyckte inte att inlägget var tråkigt. Ibland kan jag tycka att det ges för mycket information i en recension innan man eventuellt läser boken. Förväntningar; ja, vad har man för förväntningar innan en bok läses?

Kommentera

