Rosa bok nummer två

Då var det återigen dags att börja på en ny bok. Det blir ännu en rosa bok, andra på mycket kort tid. Det är ännu ett recensionsex från Piratförlaget, närmare bestämt:

Rosengädda nästa! (Rosengädda, #1)

av Emma Hamberg. Egentligen är recensionsdagen för den här boken idag (läs igår eftersom inlägget publiceras flera timmar efter att jag har skrivit det) men jag har inte haft tid att läsa boken förrän nu. Jag hoppas på att hinna läsa klart den under helgen som kommer.

Då så till mina tankar inför min läsning av boken… Vad tror jag om den? Utifrån baksidetexten så verkar det vara en mysig bok om en brokig skara människor som knyts ihop av kvarteret Rosengädda. Som alltid hoppas jag på en bra och intressant läsning. Vi får väl se hur det utvecklar sig. Nu sätter jag igång och läser! 🙂

 

Kommentera

